Deletedmom95 Anne18 içerisindeki magnezyum dan dolayı faydası var. Vücudunuzda ilerleyen zamanlarda magnezyum eksikliğinden kaynaklanan kramplar kas spazmları falan oluyor. Onları önlersiniz 🌸🌸
Dlngnz Hamilelikte faydalı magnezyum açısından krampları önlüyor bide bebeğe kilo aldırıyor diye okumuştum bir yerde
Mucizeninannesi07 Icerdigi magnezyum faydalı özellikle kramplara iyi geliyomuş.Doktorum 1 tane icmen yeterli demisti.
Byzaoz Anne18 bende gunde bir tane icmeye calisiyorum sade olanindan. Kramplara falan iyi geliyor ilerleyen zamanlarda diyorlar hemde magnezyum var yararli. Doktor sade olani icmemi onerdi.
Mgersn Bende hergün 1 tane mutlaka içiyorum aksine yararı var arkadaşların dediği doğru magnezyum ve kramp, ağrılar için iyi geliyor. Sağlık ocağındaki ebem biraz asidi kaçsın öyle iç demişti sadece.
Deletedmom399 Anne18 bende günde 2 içiyordum. Doktorum 1 den fazla zararlı olur ve ödemi arttırabilir ama 1 tane içmen de herhangi bir sakınca yok dedi.