luckymother Merhabalar ben geçen ay kimyasal gebelik gecirdim. Normal bu ay adet tarihim dün du ama hala adet olmadım gebelik testi de yaptım fakat negatif kimyasaldan sonra gecikme olur mu?
NurEto luckymother 1 hafta bekle canm bana doktor 1 ay korun demişti kimyasal dan sonra betan ve diğer hormonların normale dönsün demişti 1 ay korundum sonra da kalamadım hamile 🤷♀️