Mucizemm34 Busraer aradım dönecez dediler bir türlü dönmediler benimde isim acildi mecbur hastaneye gittim 😔
Busraer Mucizemm34 insallah birseyin yoktur canım allah acil şifalar versin benimde 3 5 aylık bebegim korona esimle biz negatif halasından bulastı halasıda hamile
Nsdoztrk Merhabalar geçmiş olsun çok üzüldüm benim de eşimde belirtileri var 2 gündür test yaptıracak bugün bende 10+1 de hamileyim çok korkuyorum bebeğin gelişimine engeli var mı acaba bilginiz var mı?
Mucizemm34 Busraer yaa durumu nasil canım cok gecmis olsun rabbim acil sifa versin. Benim 15-20 gün önce eşim pozitifti bende belirti yok diye test yapılmadı sonra karantina bitince doktorum muayaneye gidebilmem için test istedi diyorum kapmissamda belki gitti bu kaç gün içinde
Busraer Mucizemm34 vallaha bu hastalgi anlamadim gitti oglumu emzoriyorum dudaklarni opyorum bana gecmiyor esimde var sanki biraz burda bir arkadas esimi ykıyorum yemek yiyoruz birlikte yatyoruz bn neden korona olmuyorum yazmış 🤦♀️🤷♀️birşey anladysam arap olayım
Mucizemm34 Busraer ya bende anlamadim kuzum degiisk bi hastalik herke öyle diyor bi evde biri kapıyor diğeri kapmıyor degisik