Mevakusunannesi Kizlar pazartesi akşam çatı muayenesi oldum iki gündür lekelenmem var nişan a çok benziyor ama agrım sızım hicbir şeyim yok çocuğun hareketleri de iyi dün muayenedendir dedim ama bugün de devam edince korktum böyle bişey yasayan var mı
Mevakusunannesi Balkuzu01 yaa bakalım bir hafta sonra 39 oluyorum zaten hayırlısı neyse o olsun teşekkür ederim