Xexnxw Meraba kızlar ben bisi sorucam ikili tarama testimi doktor normal dedi ama bu gün 4 lu tarama testi sonucun riskli çıktı benim gibi olupta sonra dan bebeğinde bi sıkıntı çıkmayan anneler var mı
Aydeniz09 Xexnxw ay gerçekten hiç üzülmeyin bu yeni nesil hamilelik de nedense hep bir sıkıntı oluyor nedense. Sonra hiç birşey çıkmıyor olan anneye oluyor
Mevsimmrkc Xexnxw Biz 2 Li taramayı yaptırdık çok şükür sıkıntı çıkmadı herşey yolunda çok iyi dedi. 3 lü ve 4 lü ye gerek yok onlar zaten para tuzağı sıkıntı varsa 2 lide çıkar zaten demişti doktorumuz.
melikeNr Xexnxw Ben yaptırdım sonuçta benimde biraz yüksek çıktı ama ultrasonda doktor herşey normal korkulcak birşey yok dedi yanıltıcı olabiliyor sonuçlar
Xexnxw Bebislerimiz detaylı ultrason da yaptırdım bu hafta bi sıkıntı olmadığını söyledi doktor dediğim gibi 2li tarama testin temiz demişti doktor bu günde 4 lu tarama sonucumu aldım risk var dedi Bende başka test yapmam dedim artık nasibimizde ne varsa onu görücez
Nurmine Xexnxw ikili test normal çıkınca diğerlerine gerek duyulmuyor diye biliyorum. Zaten bu testler %100 sonuç vermiyor. Kendinizi korkutmayın detaylı da bişey çıkmadıysa inşallah sorun yoktur.