Prensannesii38 Eda_Durak19 normal canım ben normal yaptım kotulendı gı gıbı asla degıl herkesın. Dogum hikayesi farklı ama bence normal
Aydeniz09 Eda_Durak19 Bebeğim sağlıklı onda hiç bir sorun yok. Ben çok geç toparlandım çok zorlandım her anı ayrı kötü geçti. Ama burda okadar güzel sezaryen geçirenler var ki. İkinci günden ayağa kalkan felan. Keşke öyle olsaydı ama olmadı malesef rabbim beterinden korusun bunada şükür
Eda_Durak19 Aydeniz09 Amin insallah. Herkesin hikayesi farklı işte dediğiniz gibi.. saglıkla büyüsün bebeginiz 🙏🏻🧿
Imfromlastnight 10 gün önce sezaryen oldum. Ağrım sızım hiç olmadı denecek kadardı. 2. Gün daha rahat yürüyordum. Ama 3. 4. Gün her işimi kendim yapabilecek duruma geldim. İyiki sezaryen olmuşum diyorum ama doktorum da çok iyiydi
Eda_Durak19 Imfromlastnight Bizede iyiki dedirtecek doğum hikayesi nasıp olsun inşallah 🙏🏻❤️ Sevindim sizin adınıza
Miniee Eda_Durak19 benim sezaryen olur diye düşünüyorum doktorumla daha konuşmadım ama bel fıtığım var öyle hafif bişeyde değil 🙄 belimi zorlamam imkansız
Eda_Durak19 Miniee Sağlıkla alım kucağınıza ikiniz için de hangisi sağlıklı olacaksa o olsun insallah 🙏🏻🧿🌺
Eda_Durak19 Elbu aynenn aynen hem korkuyorum hem heyecan var 😍 bilmediğin bişeyde karar vermek cok zor hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻😇