Emlyyyy Serklajli annelerrrr doktorlarımız kabızlık icin hangi ilacı önerdi 2 gundur inanılmaz sıkıntı yaşıyorum ne kadar ictiniz
bttlll- Emlyyyy serklajlı değilim ama rahim ağzı kısalmam var canım duphalac kullanıyorum çok faydasını görüyorum tavsiye ederim
Baybymucize Emlyyyy canım bende 1ay önce acil serklaj oldum 15.haftamda ilk başta kabızlık yaşadım çok korktum ama hep sıvı yedim çorba falan sonra aşırı katı yemeden uzak dur ilaç vermediler canım bana ama allahtan atlattım
Sukut66 Emlyyyy bende serklajliyim ilk baslarda cok sknti cektim ac karnina kefir cok iyi geldi bide kefir yoksa 2 bardak ilik su canim ve destek olarak magnezyum maden suyu aldm rahatim cok sukur
Emlyyyy bttlll- size de geçmiş olsun kac haftaliksinizz insallah hic kisalmaz serklaja ihtiyac kalmaz
bttlll- Emlyyyy ilk kullandığımda günde 3 kez içiyordum. Hemen düzene sokuyor zaten gaz ve kabızlığa çok iyi geliyor. Şimdi sıkıntı yaşadığımda 1 yemek kaşığı içiyorum hemen faydasını görüyorum zaten birdaha içmeye gerek kalmıyor 💁🏻♀️
bttlll- Emlyyyy 29. Haftada başladı kısalmam boll istirahat ve ilaçlarla 36 haftalık olduk Allah’a şükür haftam ileri olduğu için serklaj gerekmedi. Sizde sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Emlyyyy bttlll- cok tesekkur ederimm darisii o günleri görmek bize de nasip olsunn cok tesekkur ederimmm
Emlyyyy Baybymucize malesef hemoroid var engel oluyor ben de hosafla guzel idare ediyordum 16 haftaligim inanilmaz gaz ve kabızlık sıkıntısı başladı
Baybymucize Emlyyyy canım yaa valla bende arada oluyorum canım çıkıyor ıkınma demişti doktor bana canım şimdi gaz problemi başladı
Baybymucize Emlyyyy canım aynı valla inşallah kucağımıza aşmayı nasip eder kaç haftalıksın ben daha 20+0 oldum