Annesininkuzusu01 Herkese merhaba ilk hamilelik belirtileriniz nelerdi ne zaman gördünüz, yerleşme kanamanız kaçıncı gün gerçekleşti ve idrarla gebelik testi en erken ne zaman yapılmalıdır?
MiniKaya Annesininkuzusu01 regl geçikmesi gögüste hassasiyet kabızlık ve mide yanması vardı canım bende ama herkeste aynı olmaybiliyor
91ARIN91ASK Annesininkuzusu01 göğüs uçlarım kopuyordu belim yerinden çıkıcak gibiydi 6 gün geciktim 3 tane idrar testi yaptın hepsi de çift çizgiydi net bir şekilde Allah korusun kanama vs yaşamadım bebeğim 7 haftalıktı ilk kalp atışı duyduğumda
Sedaaaaaaccccaannsssns Annesininkuzusu01 bende yerlesme kanamasi olmadi bu 2.gebeligim ilkinde de olmamisti halsizlik kasik agrisi oldu
Bgmky Annesininkuzusu01 yerleşme kanaması bende adet günümden 1 gün önce oldu. Göğüs uçlarım büyümüştü ben ordan anladım. Test aldım yaptım ve ben burdayım diye bağırıyordu ikinci çizgi 😅
yagmurksr Benim yerleşme kanamam olmadı adet sancılarım vardı ha bugün ha yarın diye beklerken 3 gün gecikmeden sonra öğrenmiştim yani gecikme varsa test yapmakda fayda var😊