Merhaba hanımlar , eşimin annesi babası ve kız kardeşi bugun covid pozitif çıktılar ve pazar günü birlikte kahvaltı yapıp vakit geçirdik. Bende ve eşimde grip gibi belirtiler ve ateş olunca bizde test yaptırdık. Ben 13 haftalık gebeyim ve cok korkuyorum pozitif olmaktan normalde evden çıkmayız ailesi de dikkat ediyordu ama nasıl oldu bilmiyorum. Hamileyken covid geçiren hamileler var mı aranızda ya da yakınları geçiren süreç nasıl işliyor ?