Haticeege Arkadaşlar bende 36 haftalık hamileyim dün gece adet sancısı gibi ağrılarım oldu. Ve sarı akıntım geliyo sürekli. 36 haftada bunları yaşamam normal mi, doğum yaklaşmışmı acaba
Gokcefeyza Haticeege Doğum yaklaştıkça bunlar olacak dedi doktorum. 34 haftalığım bende de oluyor. Düzenli aralıklarla gelmesi önemli.
Monnarosaa Haticeege 35 haftadan sonra benmde akıntım fazlalaştı sanırım normal canım. Ve sancı da gün içinde muhakkak uğrayıp kendini hatırlatıyor 😂
Fxfx Haticeege sancılar normal artık ama sarı akıntı kısmını Dr unuza danışmalısınız.. Enfeksiyon da adet sancısı gibi kasık ağrısı yapar çünkü
Haticeege Gokcefeyza dün gece doğrucam diye korktum o kadar fazlaydı sancım çok şükür ki 3 saat sonra geçti. Bakalım pazartesi günü sezaryen tarihi vericek. Dr görüşmemizde bunlarida ileticem
D2147 Haticeege Geçmiş olsun. Ben de 36+5 haftalık hamileyim. Son 4 gündür sol böbreğimden kasığıma keskin bir ağrı atıyor. Adet ağrısı gibi. Bu gece uyutmadı beni. Ağrısından ağladım o derece. Doktora gittim. Bebek taşımak ağır bir şey olduğu icin belin incinmiş olabilir dedi. Ama ne olduğunu bilmiyorum tam olarak🤷🏻♀️ Bu haftalarda normal diyor herkes.
Haticeege D2147 bende netten araştırdım bebek artık doğum kanalına girdiği için normal yazıyor tabi her ihtimale karşı yine tedbirli olmak lazım
Haticeege Bende paniğe kapılmadan bekliyorum artık doğumu kasik bölgem belim ve sırtım hepsi birden fazlalaştı.
Guluc Haticeege normal 38 oldum zamanla ağırlarda artıyor akıntıda korkmana gerek yok zaten doğum sancısı kendini belli ediyormuş be sabaha kadar uyuyamıyorum bazen geciyor sonra tuhaf geceleri bastırıyor benimkide 😂
mom101 Haticeege 36+4 haftalığım bendede sancılar ve akıntılar var artık yalancı sancılar herhalde birde ayağa kalkınca sanki karnım düşüyor bebek vajinama baskı yapıyor
Bebikinannesi Haticeege Bende 2 3 haftadir var 🤷🏼♀️ 36+4 haftaligiz. Bugun doktor kontrolum vardi ben soylemeden ultrasonda gorup kendisi soyledi bebegin basi cok asagida heran dogum olabilir diye. Bebegimin basi ve karin bolgesi 1 hafta onde gidiyor. Haftaya carsambaya kadar nisan su kanama vs kendiliginden gelmezse carsamba muayene edecek. Yapmam gereken seyleri soyledi🙄 bakalim merakla bekliyoruz sizde bi gidin doktorunuza ya da gorusun bence
Haticeege Bebikinannesi pazartesi gidicem canım bakıcam hemde gün alıcam doğum için. hemde dr ileticem yaşadığım durumu. Bende şu zamana kadar hiç sancım yoktu aniden fazlalaştı birden. Tabi böyle olunca bende ister istemez panik yaptım.
Bebikinannesi Haticeege Haklisin paniklemede, bendede oyle olmustu bugunde oyle deyince tamam sebebi belli oldu dedim muhtemelen seninde oyledir o an insan sasiriyor doguruyor muyum diye acikcasi doktor konustu ben dinledim bu kontrolumde sag saglim kavusalim insallah😍