Kızlar 35. Haftamızdayız. Bugün ara ara göbek deliği civarından sırta/bele vuran keskin bi ağrı oluyo ama hafif çok değil bu ağrı. ağzımda da garip bi tat var sizce bu mide sancısı mı? Yoksa yalancı sancı gibi bişey mi? Bulunduğum ilçede kadın doğum doktoru yok doktorum 1 buçuk saat uzakta ve eşim şuan işte o yüzden buraya yazıp sizden öneri almak istedim.