Bence bu sebeple surat yapmayın, ne eşinize ne ailesine. Madem bir süre daha gerekli ve sonrasında ayrilacaksiniz ev üzerinden, hamile olduğunuz için o zamanın tam da bu zaman olduğunu eşinize söyleyin. Ailesini bahane etmeyerek tabi. Çünkü ailesine bağlı olmayan erkeklerin dahi evlendikten sonra ailesine bir merakı bir bagliliginin oluştuğunu cok gördüm . Hani hamileyim; sancimdir, agrimdir, dogumdur, en ozel zamanlarda insan çekiniyor rahat olmak istiyor. Vs. Vs. Kayinbabayla aynı evde doğum yapmış kadın, gerçekten çok zor… Madem ayrilacaz bari şimdi olsun biz de bebeğimizin düzenini de kurabilelim dersiniz. Tabi ben aniden “aaa evet haklısın, tamam ayrı eve çıkalım” diyeceğini de pek zannetmiyorum. Ama zamanla düşüncesini yumuşak bir üslupla degistirebileceginize inanıyorum.