Ebru-046 mervekutuk01 Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bizde kız olursa isim belli de erkek de çok kararsızız
Ebru-046 Ozgerella doruk eşimin adı 😂 diyorum ki keşke adın Doruk olmasaydı da oğlumuza doruk ismini koyardık 😂😂
Nesli1993 Ebru-046 aynen neymıs ilk cocuk mus kımlıgı o cıkarttıgı ıcın o koyacak mıs istedigı ismi kız olsa benım istedıgım olacak mis tı ama ondada kaynanam in adını koyardı 0😂😂
MihricanA Ebru-046 Ben Aras istiyordum ama esim babasinin ismini vermek istedi Zafer Alp dedik 😂 Alp’i de ben istedim ikimizin de gönlü oldu
Nesrincente İsim konusu cok zormus erkek isimde Bi türlü içime sinmiyor benımde ne olcak bilmiyorum böyle
Ebru-046 Nesrincente kesinlikle öyle ya, kız işimi çok basit sanki daha çok seçenek var gibi ama erkek çocuğa karar vermek çok zor