Gittiğim doktorlar arasında bana iyi gelen ,kendimi değerli hissettiren tek doktor Reyhan Arpacı. Kendisi çok insancıl. Sizi dinleyen anlayan biri. İstediğiniz kadar soru sorun cevaplıyor. Kocaeli Tıptayken gidiyordum kendisine fakat şu an Medical Park’ta. Maddi durumu güçlü olan Reyhan Arpacıya mutlaka gitsin. Ben Cihan Hastanesine gidiyorum şuan hem Ayfer Ozer Cora hem Betül Nalbant’a. İkiside çok iyi, cana yakın naif. Ayfer Hanım’ın muayenesi eylül ayında 115 TL idi. Bugün 145 TL olmuş.