Merhaba bugün kontrole gittim 5 haftalıkmis keseyi gördü fakat kenarlarda kanama var
Folik asit ve progestan diye bir ilaç verdi pazartesi tekrar gel bakicaz dedi.
Aynı durumu yaşayan var mı ?
Gebe olduğumu öğrendiğimde coviddim ve 26 tane ilaç kullanmıştım bundan kaynaklı mi değil mi bilmiyorum