20aylik kızım var emziriyorum ama 2.çocuğu istiyorum korunmasız olmadi doktora gittim yumurtanın yavaş çalıştığını söyledi ve yumurta catlatarak hamile kalabilirisn dedi bu hafta karar verdim yumurta catlatma için ama emziriyorum acaba ilaç süte geçiyormu başına gelen varmi?