Seymassrioglu ben sordum doktoruma cok bulantim oluyor hep ac kalıyorum ne yesem gidiyor diye. Oda daha yeni hamilesin bebegin daha embriyo senin ac kalman onu ac birakmaz o suan kanindan besleniyor demisti. İlerleyen zamanlarda gecmesse o zaman mecbur kullanirsin dedi çok şükür düzeldi ilaca gerek kalmadi. İnsallah gecer canim sabret dayan cok zor biliyorum ama sabir 🤗