Mmeltemcenik Merhabalar hamileydim bebeğim 5 aylıkken karnımda öldü tekrar 13+3 hamileyim bi öncekinde bi doz tetanoz aşısını yaptırmıştım tekrar yaptırmaya gerek var mı bilgisini olan yazabilir mi
Selma_123 Bende dün yaptırdım ilk dozumu 1 ay sonra 2 ciyi olucam ilk hamilelik olduğu için 2 doz dedi hemşire