Hamileliğimi yeni öğrendim ve aşırı heyecanlandım. Ama aklıma gelen ilk şeylerden biri dış görünüşümü nasıl koruyabileceğimdi. Hayatım boyunca sporun içinde olan biriydim beden eğitimi öğretmeniyim ve alacağım kiloları daha almadan dert eden bir insanım. Tabiki bebeğimin sağlığı en önemlisi fakat daha sonrası için kendi psikolojiminde iyi olması için bedenime iyi bakmam en azından benim düşüncem bu şekilde. Sizlerin düşüncelerinide merak ediyorum bu yüzden spor yapanlar kimler kendini asla yormayanlar kimler ankete katılın lütfen 😇