Inci20192021 Kizlar bebegim cok zayif 24+6 590-600g dedi doktor. Beslenmeme dahada dikat etmeye basladim ama yinede cok az kilo aliyor. Ilk basta zayif olan sonradan bebegi toparlaysn varmi?
SKelebek Inci20192021 canım kaşar,muz,süt,ceviz,badem,fındık bunlar bebeğe kilo aldırıyormuş tüketiyor musun
ozge_ozzgee Inci20192021 benim de 24 haftada 650 gram civarı dedi ideal dedi bence stres yapmayın tam kilo alma evreleri. Bundan sonra eminim hızlanacaktır kilo alımı
Seval22 Inci20192021 24 + 5 te 980 gr 33 cm dik şuan 27. Haftamdayım yediğim şeyleri yazayım istersen onla mı alakalı bilmiyorum ama genetik olarak minyonuz eşimde bende
Inci20192021 Balkuzu01 doktorum 700-800 g arasi olmasi gerek dedi.ilk hamileligimde kizim 700 g mis o haftada simdi oglum olcak insallah kilo almadigi icin üzülüyorum
SKelebek Inci20192021 ama zaten artık hızla kilo almaya başlayacak ozamanlar ben kaçtım hatırlamıyorum ama 29. Haftada 1600dü senin daha 29 a 5 hafta kadar var bence çokta az değil
Tugce_Simsek Canım sütün içine toz nesguik atınca da bebeğe kilo aldırıyor ben her gün bir bardak içmeye özen gösteriyorum
Inci20192021 Tugce_Simsek denicem canim bugün seker yüklemesi yapildi sonuclar ciksin ona göre bende denerim insallah kilo alir bebegim.
Inci20192021 ozge_ozzgee almanyada yasiyorum acaba burdakiler alman cocuklarina göre mi kiyasliyolar bilmiyorumki. Ikinci hamileligim hemen oldugu icinde ola bilir dedi doktorum.ben minyonum kizim 2900 dogdu simdi 11 kg oglumda o civarlari dogsa ben dogduktan sonra tosun ederim 😀
Tugce_Simsek Inci20192021 canım benim şekerim ilk yüksek çıktı ikinci yükleme yaptılar o zaman da sınırda çıktı ama ben nesguikle suyumu ihmal etmem bebeğe çok iyi geliyor aklında olsun
Inci20192021 Seval22 masallah canim saglikla vaktinte kucaginiza alirsiniz insallah bebisinizi. Neler yiyorsun yazarsan cok sevinirim canim
ozge_ozzgee Inci20192021 doğar doğar merak etmeyin. Elinizden geldikçe sağlıklı beslenin bence sıkıntı olmaz. Kızınıza maşallah 🌹
Seval22 Inci20192021 çalışan biriyim işyerine sabah 2 yumurta haşlıyorum yanınada 3 4 dilim kaşar birazda tahin pekmez yiyorum öğlen yemeğinde işyerinde ne çıkarsa genelde bakliyat ve çorba oluyor saat 4 te 1 elma yanınada kuru yemiş saat 8 de akşam yemeği oda ne olursa ama haftada 2 3 kez et yemeğe dikkat ediyorum gece 11 de de fix 1 armut 1 incir yada muz asla abur cubur yemiyorum meyve bebeğe çok kilo aldırıyor eğer şekerin yoksa ye ama
Inci20192021 ozge_ozzgee kizim babasina cekmis insallah oglumda babasina cekmistir insallah bi anda kilo alir da icim rahat eder bide erken dogum riskim var o yüzden nekadar kilo alirsa daha iyi bebisim icin. Allahim insallah sag saglim bebislerimize kavusmak nasip olur 🤲🏻
Tiredmom Kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor ki takılmayın bence bunlara :) biraz genetik bu işler ayrıca şekeriniz varsada bebek iri ve kilolu oluyor biliyorsunuz . Sağlıklı olsunlarda sütlerimiz fiskirsin onlar kilo alır:)
Inci20192021 Tiredmom bugün doktorum seker ola bilir dedi seker olunca da bebek gelismeye bilirmis. Bende hep sekeri olanin iri bebek dogurdugunu biliyodum ama gelisim geriligi oldugunu ilk defa duydum.
Inci20192021 Tugce_Simsek benimkide ilki 135 olmasi gerekirken 148 cikti bugpn ikinciyi yaptim bakalim sonuclara. Bende dwnicem ozaman canim insallah kilo alir kuzum
Tugce_Simsek Inci20192021 Benim de ilk 150 cıktı sonra tekrar yükleme yapıldı 3 saat sonunda 140a düştü. Sınırdayım yani anlıyacağın canım korkma seninde yüksek çıkmayabilir