Patito__ kesinlikle herkes kendi doktora olabiliyor yaşadıklarından dolayı ama başkalarında nasıl etki göstereceğini bilemiyoruz bazen hastanelik bile oluyor bu durumlar siz kontrollü kullanmış olabilirsiniz fakat başka bir kişinin şeker hastalığı kronik hastalığı varsa yanlış örnek olabilirsiniz. Herkesin direnci farklı göstere biliyor daha çok doktor kontrolünde yapılsa daha çok güzel olur doktorlar bile bazen ilaç yerine şunları kullanın diyebiliyor. Sadece bilinçlendirmek istedim yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.