Hilal25- Normal doğum çok mu zorrr aşırı korkuyorum aklımdan bi an olsun çıkmıyo açılmam olması için neler yemem lazım önere bileceğiniz bişiler var mı???
Asyaagkcn Hilal25- Kızlar birbirinizi korkutmayın böyle diyerek lütfen, sonuçta doğum kendiliğinden gelişen bir şey, biz kadınların yapısı buna göre ayarlanmış, herhangi bir aksilik çıkmadıkça normal doğum yapılır, öcü gibi gösterilmemeli. Korkmayın.
Cerenay Edizinannesii korkma canım hiç bisey olmuyo benim ilk sezeryan oldu 2.ye hmaileyim bakalım nasıl olcak bende çok korkuyodum şartlandirdim kendimi normal diye kaka yapınca sezeryan oldu bu muymuş dedim 😊
Tiredmom Zor bence ama kişiden kişiye bebeğe gelişine göre değişiyor işte ama sonuçta uuuu gecip gidiveriyor :) 4kg normal 🌸
Edizinannesii Cerenay benim yeni daha arkadaşım doğum yaptı sezaryenle inan çok zorlandı çok sancısı oldu oda etkiledi galiba benii🤦♀️
Sehergul Hilal25- ilk doğumum da bende çok korkuyordum ama inan ki o kadar korkulacak birşey yokmuş dedim yeter ki gayretli olun acı eşiğine çok önemli tabi kişiden kişiye değişir ama bebeğini kucağına alınca herşey unutuluyor bol bol hareket çok önemli yürüyüş özellikle
Ozgerella Hilal25- Bir doğumun zor olup olmadığı kişiden kişiye değişir. Benim doğumum çok kolay oldu mesela. Kısa sürede hızlı doğum yaptım.
Kardelen_nm Hilal25- Doğum anlatıldığı kadar kötü bir şey değil hersey 10 dk da olup bitiyor ben de korkuyordum ama suni sancı olmadan kendi açıklığımla 2 buçuk saatte Doğum yaptım ilk olmasına rağmen ama tek tavsiyem ağrılarınızı evde çekin Doğumu kolaylaştıran en önemli şey bu bence
Mom-2 Hilal25- hurma yemek doğumu başlatmıyor canım doğum basladıktan sonraki süreci kolaylaştırıyor kısalaştırıyor istersen araştırabilirsinde bol bol yürüyüş yapman gerek yokuş çıkıp inmek merdiven çıkıp inmek vs Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah önemli olan o sancıyı çekmek İnan doğum çok kolay