Htcnrgl Kızlarr kız olacaklar için ye eşkiyi doğur Ayşe’yi derler sizce doğru bir atasözü mü bu yoksa gerçekten uydurma mı?😅 Siz cinsiyeti nerden tahmin ediyorsunuz fikir alalım @
forever23 Htcnrgl yemeyle içmeyle alakası yok bence.Bu kişiye göre değişir benim erkek olucak ekşi de yiyorum tatlıda.
Htcnrgl IincciI ne güzel allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :)) benimde sürekli canım ekşi istiyor ama henüz cinsiyetini bilmiyoruz
Ceyli Htcnrgl Uydurma tabikide ☺️ karnın şeklinde anlıyorlar. Erkek bebek genelde aşağı kısımda rahme yakın oluyor kız bebek ise daha yukarıda oluyor duruş şekilleri farklı 🥰
Nesrincente Bence doğru değil mi cinsiyetimi öğrenmeden yapılan bütün bu tarz seyler de kız çıktı ama oğluşum olacak 😄😄
IincciI Htcnrgl Allah razı olsun canım 🙋🏼♀️ Rabbim hepimizin bebekleriniz sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🧿
Nisanurunannesi3850 Bende onu merak ediyordum daha cinsiyet belli degil benim. Ama benim eltim 2 oğlundada eksi yemis eksiyle tatliyla alakasi yok bence😂
ozge_ozzgee Htcnrgl 27. haftadayım kızım olacak 1 kez bile canım çeke çeke ekşi yemedim. Kız = tatlı bende
Htcnrgl ozge_ozzgee Ben sürekli ekşi yiyorum ve cinsiyetimiz henüz belli değil görünüşe bakılırsa oğlan 🧐
Nesrincente Htcnrgl benım ilk trimester cok kötüydü sürekli kusuyordum pek bişi yiyemedim maalesef ama suan eksi daha cok yerim ama benm velet erkek 😄😄