Ronyaseda boyun uzun yaparsın lafı çok saçma. Benim doktor da sürekli aynı şeyi dedi, 38 haftalıkken çatı muayenesi oldum, bu kez de boyuna göre çatın geniş değil genelde bu boylardakilerin çatısı geniş oluyor rahat doğum yapıyorlar dedi. Eğer bebek 3,5 kiloyu geçerse normal doğumda zorlanabiliriz dedi. bence nasılsa 39 haftalıksın muayene olmalısın canım