38+2 günlük hamileyim dün nişanım geldi yogun bir şekilde kahverengi sümüksü akıntım biraz agrılarımda oldu yürüyüşe çıktık eşimle eve geldim tekrar vardıı kırmızıya dönmedi ama şimdi uyaanınca çamaşırım batmış ve cok azda şeffaf su gibi bişey var acaba ne yapmalıyım hemen hastaneyede gitmek istemiyorum ama korkmaya başladıımm