Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 23+6 hamileyim bugün detaylı ultrasona tekrar girdim 3 hafta aradan sonra kalbi için 3 hafta sonra gel demişti doktorum. Bugün de bebeğin kalbinde kireçlenme olduğunu söyleyip çıkmamı istedi ilaç ya da ne yapmam gerektiği hakkında bir bilgi vermeden. İlk gebeliğim hiçbir bilgim yok endişeliyim de lütfen bilgisi olan annelerimiz yanıtlayabilir mi 😔