Merhaba hanımlar , benim Agustosun 29 unda yumurta toplama işlemim yapıldı . İşlemden 4 gün sonra da adet oldum . Bir ay rahim dinlendirme yapıp 2.adetten sonra transfere hazırlanacaktık falat beklenen adet tarihim üzerindem tam 9 gün geçti ama naptıysam adet olamıyorum . 3 gün önce kanda gebelik testi yaptırdım negatif cıktı . Doktorum biraz daha bekleme taraftarı ama ben olmadıgım hergün daha fazla strese giriyorum . Benmle aynı durumu yaşayan var mı . Bu arada yumurta toplamadan sonra hiç ilaç almadım yani 1,5 ay önce alınam hormon ilaçları bu kadar gecikme yapar mı ? Yada gebelik ihtimali olabilir mi geç döllenme vs . Aynı durumu yaşayanlar varsa yazarsa çok sevinirim .