Arkadaslar ankara eski adı etimed hastenesi yeni adi a life olmus.doktor Alptekin Alagöz kesinlikle gitmeyin pismanlik bildigin. Ben 35 haftalik hamileyim orya gittim askeri personel indirimi var die. Dogru duzgun hic ilgilenmiyor bile yalandan ultrasonla baktı ondada hic bilgi bike vermedi sadece bebegin kilosunu soyledi bana gostermiyor bile. Sacma sapn bir doktor hocam bel fıtığı hastasym sizce dogum nasl olur die soruyorum yuzume bakmadan ne biliyim beyin cerrahyla konus istersen sezeryanla alirm dio 5 dk muayne etti sezeryan dedi baska bisey demiyor esinizi almyor nts girmek istersen gir dio. Tek kelime ile berbattı kesinlikle tavsiye etmem gitmeyin bostan boşa. Eski doktorum mine sıdıka kermalli hocaya geri gidicem oda cukurambarda uzak die vazgecmistim gercekten mine hoca 200 tl muayne ucreti alyor ama adam akilli ilgileniyor esinizi alyor odaya bebeginiz gosteriyor soru sordugunuzda adam akilli cvp veriyor ikiside ozel ama arada doktor farki cok fazla.