Gokmer Haftamdayım sabaha kadar mide yanması ile uyandım. Hayatımda böyle bir yanma hissim olmamıştı. Sabırım yediğim bir şeyi sindiremedim çünkü ertesi güne baya ishal oldum. Durumu doktora anlattım. Hemen ilaç yazmayalım dedi. 10 gün sonra kontrolüm var. O zamana kadar yanma devam ederse şurup ya da rennie verelim dedi.
TDE Ev yapımı yoğurt yiyin ama ardından yarım saat su bile içmeyin ya da kuru nohut atın ağzınıza yumuşayınca yersiniz 3-4 tane yiyince geçmiş oluyo