Busraafth Merhaba arkadaşlar bugün adet günüm ama olmadım daha beyaz bı akıntım var sizce gebelik olabilir mi
Miray61 Busraafth benimde bu gün ama dün test yaptım öğlen negatif 👎 çok üzgünüm valla şuanda çok ağrım var ha oldum ha olcam bide beyaz akıntımda çok
Elifmstf Busraafth bende beklediğim gün olmadım ertesi gün sabah yapacaktım dayanamadim gece 3te yaptım sabah gordum silik çıkmış. Tekrarladim yine silik çıktı. Kan verdim çıktı. Yani varsa silik de olsa çıkıyor canım inşallah vardır. Test yap bence saatin önemi yok
nisanmaral Busraafth ben de adet günümde olmayınca testi yapmıştım ve 2.çizgi silik çıkmıştı, belki olabilir kesinlikle test yapmalısınız 🤗 gönlünüzce olsun inşallah
Umksanbe Busraafth Busraafth hemen gözükmeyebilir adet tarifinden ➎ gün geçmesi sağlıklı hatta doktorlar ➓ gün diyor kendimden de biliyorum adetimi olmadığım gün ertesi baktık yoktu ➎ gün sonra çizgiyi görmüştüm
Miray61 Zeyne_yusuf0142 adet öncesi bende zaten oluyordu sizde olmuyorsa belki gebeliktir test yaptınızmı hiç
Zeyne_yusuf0142 Miray61 dün yaptım canmda negatif çıktı ama adet düzensizliğim var öncedende vardı benim akıntım 15 yaşından beri var bende akıntı
Esinti49 Busraafth inşallah vardır canım Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Olacak mıyım olmayacak mıyım diye çok düşünme o etkiyle bile geç olabilirsin kafanı rahat tut olmazsan bi test yap Allah yüzünü güldürsün 😊
gulapikk Busraafth ben ilk geciktiğimde test yaptığım da negatif çıkmıştım 2-3 gün sonra yaptığım da pozitife döndüm 2 gün daha bekle emin ol istersen 🥰
Edizinannesii Busraafth eğer düzenli oluyorsan bugün test yaparsan çıkar canım. Hayırlısı olsun hakkında 🌺
fiona13 kızlar benim de bat 10 ekim,21 . gün progesteron 32 çıktı ama testler negatif idrar testleri :( çok umudum kırıldı. ,iki senedir olmuyor :(
Esinti49 fiona13 sakın umudunu kurma canım benim de 2 yıl olmadı her ay I iple çekiyordum her ayı bi umutla bekledim ve her defasında bebek yoktu ama hiç bir xaman umudumu kaybetmedim her zaman dua ettim ve sonunda rabbim nasip ettim sabırla ve umutla bekle onun vakti zamanı var canım haaa bu arada benim de adetlerim düzensizdi ama son üç ay çok düzenli olmaya başlamıştım ve üçüncü ayın sonunda müjdemi aldım allahım tüm anne olmak isteyenlere nasip etsin sadece kendini strese sokma her zaman pozitif ol psikolojik olarak kendini yorma Allah nasip etmişse mutlaka zamanı vardır sadece sabırla ve dua ile bekle
fiona13 Esinti49 sağol canım güzel dileklerin için işte insan umut doluyor hayal ediyor sonu hüsran olunca üzülüyor kırılıyor :( inşallah mucizem yakındır benim de 🙏🏻
2026 Merhaba arkadaşlar bu gün adet günüm ama olmadım test yaptdim silik ikinci cizgi görünüyor Sizcə hamilemiyim adetim hoc gecikmez
Esinti49 2026 evet hamile olabilirsin canım en kesin kan testi yaptır bence bugün olmazsan mutlaka kan testi yaptır inşallah vardır 🥰