Duygu29 Kızlar iki oglum var selim ve semih şimdi kızım olcagını ögrendim cok mutluyum ama ismine karar veremiyorum selim ve semihe uysun istiyorum selim semih selen selim semih sinem hangisi daha güzel 😊 baska önerileriniz varsada açığım
Zombicikk Duygu29 selin,sezin,sezen bunlar geldi aklıma. Selen de çok güzel sinem de karar veremedim kisi arasında ikisi de uyumlu diğer isimlerle
Duygu29 Gijok sonrakini düsünmüyom ya iki erkekten sonra kizi bulmusum yeter insallah bu 10 uncu hamilelim 7 kayibim oldu 😕