Bayanpanik benim de branşım rehberlik ve idari iznimi çoğu yaz tatiline denk geldi. Seminer dönemlerinde son 10 gün civarında kalmıştı ve kullandım. Müdürünüzün kullandırmana gibi bir hakkı yok, hiçbir valiliğin de bunu iptal ettiğini duymadım. Cumhurbaşkanlığı genelgesiyle verilmiş hakkı valilik niye iptal etsin. Ayrica idari izin sürecinde mali haklardan yararlanabileceginize dair resmi yazı var. Ek dersi de almanız lazım. Benim bildiğim bu