Papatya06
ben 9 haftalığım kullanmaya başladım. Bikini ve göğüs kullanmayın dediler. Selin ciğercinin kremi benim yüzüme çok iyi geldi hücre yenileyici. Hatta hamilelik seni güzelleştirmiş diyenler oluyor. Halbuki krem çok iyi geldi. Karnımada kullanmaya başladım çatlak giderici ve yenilerinin oluşmasını engelliyormş. İnstagramdan takip edersen orda paylaşıyorlar