Damlavemelegim 12. Haftada kemik var ense normal demisti doktorum. 21. Haftaya kadar kemikle ilgili hicbir olumsuz durum soylememislerdi hersey normal seyrindeydi detayli ultrasonda doktor kemik yok dedi şaka gibi ama yok dedi hiç yok dedi kucuk falan da demedi. Kime inanacagimizi ne dusunecegimizi bilmiyoruz.Surekli dua ediyorum guzel sonuçlar almak icin insallah..