Merhaba hanımlar, ben hamileliğim başladığından beri sürekli alerji hapı kullanıyorum daha önceden levmont kullanıyordum şimdi bilaxten kullanıyorum. (B tipi imiş hamileler için.) Ona rağmen alerjim çok fazla (damak kaşıntısı,burun tıkanıklığı kaşıntısı, kulak kaşıntısı,gözler…) özellikle geceleri çok kötü oluyorum. Önerebileceğiniz bir şey var mı? İlacı çok içmek istemiyorum ama içmeyince çok daha kötü oluyorum günümde zehir oluyor