aakkss Antalya’da güvenli, iyi yönlendiren bir doktor arayışındayım. Yaşam hastanesine gittim ilk kontrolümde ama Uncalı’da Halil Ilgın, Bade Ilgın’ın. Şifa’da da Kerim Emrah Yavuz’un iyi olduğunu duydum. Bu doktorlardan birini düşünyorum. Öneriniz nedir?
bburcu aakkss En başta Bade Ilgına gitmiştim ama Halil Ilgından daha memnun kaldım 33.haftadayım aylardır onunla devam ediyorum 👍🏻🌼
bebegim_28 aakkss Halil ılgın çok iyi diyorlar ben kerim emrah yavuza gidiyorum aslında memnunum güleç yüzlü sakin biri istediğimde msj atıp bilgi alabiliyorum ama çok seri ilgileniyor 34 haftalık oldum şuan işte muayne de 2 dk bakıyor 2 dk bişey derse açıklarsa açıklıyor şu kadar zaman sonra görüşelim diyor gönderiyor ama sen soru sorarsan da hepsine cevap veriyor yalan söyleyemem muayne 90 tl doğumu sorduk hastaneye 2.500 tl dediler
Gunel99 Bende Bade ılgıne gıdıyorum su an kararsızım ama erkek doktor ıstemıyorum muhtemelen devam edıcem