Edibaby Arkadaslar merhaba doktorum sağlık ocağı seni arayacak tetenoz aşısı için gel diyecek dedi ama hala arayan olmadı 19. Haftama girdim kaçıncı haftada yaptırmak gerekiyor süreci nasıl devam ettirsem?
Unlukacar Edibaby canım her sağlık ocağı bir olmuyor benimki 1.aşım için 17. Haftada 2.aşım 27 de vuruldu ama sen arayıp hatırlata bilirsin bezılqrı aramayı unutuyormuş
Arasarzu Edibaby Benide hiç aramadılar 19.haftamda gittim 1.dozumu oldum 2.dozum için kendileri tarih verdi her sağlık ocağı aramıyor