lifeofmybaby Kızlar 2 hafta önce keseyi gördük iki hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi siz ne zaman duydunuz? Duyulur mu acaba ya heyecanlıyım çok
Birgul lifeofmybaby 7. Haftadan sonra daha net duyuluyormuş bence 7. Haftada git ben 7+5te durdum bebeği de daha net gördüm😇
diyhomelif lifeofmybaby 7+5 de bile tam duyulmaya biliyor ben ilk 6. Haftada keseyi görmeye gittim 8+4 de kalp atışı için gittim
lifeofmybaby Birgul aslında son adet tarihime göre 7+5 olmam gerek ama ultrasonra 1 hafta geriden göründü geç döllenme olmuş dedi doktor çağırdı artık mecbur gidicem inşallah duyarız 😌
Niluck Ben bugün bebeğimi gördüm ve kalp atışını duydum💕 7.haftadayim ama bazen geç döllenme mi ne oluyormuş o yüzden bu kalp atışı duyma işi falan diğer haftalara sarkabiliyor ne kadar doğru bilemem 😇
Niluck Cerla ilk hamileliğim gerçekten çok güzel duyguymus o minik kalbin atışını duymak 😇 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Birgul lifeofmybaby inşallah canım zaten o yetişiyormuş adet tarihini bende 2 gün geridendim gittim bu hafta yetişmiş hayırlısıyla duyarsın inşallah 😇