Nesli1993 Sehergul benim kız cıkıyor erkek dedı doktor 20 haftalık ken bir daha da gosterme Dı Cınsıyetını
Nesli1993 Aysnr0507 ben cinsiyet sadece bı kere ogrendım bir daha gosterme Dı Cınsıyetını acmadı kendını
Tubasahra Nesli1993 Bilmiyorum ki mesela benim son adet tarihim 15 Mayıs olsaydı kızım olcakti 😁20 Mayıs olduğu için Haziran isaretlemem gerekiyor oda erkek çıkıyor
Merve_kucuk Nesli1993 16 haftalıkken erkek dediler banada. 22 haftalıkken kız olduğunu söyledi. Ondan sonrada hiç göstermedi. Bende kız kıyafetleri almıştımm. Kızım oldu ve şimdi 5 aylık 😍
Nesli1993 Merve_kucuk inşallah yoksa erkek kıyafeti giyen bı kızım olacak allahtan cok fazla kıyafet almadım kılolu olur diye