Nesli1993 Asenadgdvrn80 bazen tutmuyor demek ki ben merak tan herseyı denedim butun takvimler e baktım hatta bızıö burada makas bıcak dıye bı adet var onu da yaptılar arkadas larım hepsi erkek bı tek cın takvimi kız
Nesli1993 sansli_anne3401 normalde son adet tarihim 28 Aralık benim ama doktor gec dollenme oldugunu 10 ocakta hamile kalmışsınız dedi bana
Nesli1993 icegul benim de kız cıkıyor doktor erkek dedı bı kez sonra bı daha soylemedı cinsiyet göstermedi sımdı dogum u bekliyorum
Nesli1993 Tubasahra benimde tutsun isterim ama doktora gore kıyafet aldım. Erkek dedı diye yoksa kız cıkıyor
Tubasahra Nesli1993 çin takvimi de öyle mesela son adet tarihiniz 20subatsa Mart olarak işaretlemeniz gerekiyor.
Nesli1993 Didem13 benimde aynı cıkıyor takvim kız doktor erkek bide ben cinsiyeti gec ogrendım 20 haftalık tı korona dan dolayı gec gıtmıs tim