mirayandme dün benımde regl ağrısı gibi ağrım oldu üşüttüm falan gibi de düşündüm. Doktora yazdım. Gelin erken doğum atağı olabilir dedi. Nst girdim sancım cıktı 1 cm açıklığım çıktı cocuk gelmeye calısıyormus. Serum yedim iğne oldum bugün evde full yatıyorum sadece yatacaksın dedi. Hala sancılarım var. Dikkat edin bende 34+1im