Merhaba kızlar
Ben 11.haftamda doktoruma bebegimin cinsiyetini sormustum kız gibi ama belli olmaz demisti. Simdi 15 hafta olduk ve büyük ihtimal erkek cinsiyeti gördüm dedi. Sizce degisme durumu olabilir mi ? 15.haftada kızların çıkıntısıyla erkeklerinki karistirilabilir mi? Fikrinizi merak ediyorum. Kafam karıstı. 21 de ayrintili var orada kesinlesir sanirim.