Susam1 Ben ordan almayı düşünüyorum siz aldınız mı daha önce bebek için ordan küvet, kova, battaniye falan
monaroza Susam1 Bugün şok marketlere de geldi ben aldım çok güzel yakınlarınızda varsa bakabilirsiniz kalmıştır belki
emine_sengl42 Valla ben küvet almıştım gayet de güzeldi memnun kaldım ama benim hatam yüzü den kırılmıştı memnun kaldığımız için takip ettik ve tekrardan aldık