Ffc2224 Dilara06 benim 22. Haftaya kadar yoktu 22. Haftada gece uyduum uyandım sabaha karnım cıkmıstı sok oldum 😂 bir gecede karnım cıktı hiç bişey anlamadım
EceEgemen Dilara06 bnm iç karnım dar sanırım ilk gebeliğimde de hemen çıkmıştı bunda da 8 haftalık ama karnım şiş gibi progestan kullanıyorum onunda etkisi var sanırım şişkinlik yapıyormuş
Ffc2224 Dilara06 benim 23 haftalık suana kadar 3 kilo aldım benimde cok az cıktı karnım ama halen hamile oldugumu kimse anlamıyor
sue92 Dilara06 16-17.haftalarda çıkmaya başladı. Sizinki ödem ve şişliktir muhtemelen. O haftalarda oluyo sıkça şişlik.
Gulisrak1 12 haftalığım Bende henüz hala kendisini belli etmiş değil Yemek yiyince şişiyor sadece bi sorun mu var diye düşünüyorum bazenleri 🤔🤗 sizdede öyle oluyor mu