Doğumdan korkuyorum bende daha 20.haftaya gireceğim ama en baştan beri uykularım kaçıyor.2. hamileligim sezeryanla olacak ben sadece ve sadece doğum anında korkuyorum belden iğne ameliyathane çıkana kadar sonrasını düşünmüyorum valla🙈😔hayırlısı ile Rabbim sağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah