dilara10 Kızlar 3 gündür gaz sancısı çekiyorum. Doktoruma sordum ama cevap gelmedi daha. Yaşayanınız var mı? Ne yapsam iyi gelir? Öldüm dirildim 3 gündür. Bebeğşn hareketleri gayet iyi şükür🙏
Cnsuyakan dilara10 bizde 30 haftaligiz sanırım benimde çektiğim iki gündür gaz sancısı gazim var ama çıkmıyor ne yapılabilir bende bilmiyorum 🤷
minnakmina dilara10 lokmalarınızı çok çigneyerek yiyin kuru kayısı tüketin az ve sık yemek yemeye çalışın
dilara10 @ZehraR çok geçmiş olsun. Geçmesi için yaptıgınız bişey var mı? Benim belime de vuruyor ağrısı
ZehraR dilara10 yürüyüş yapıyorum. Gaz yapan yiyecekleri yememeye çalışıyorum. Çiğ soğan bile gaz yapıyor yani kaçınmakta zor ama her şeyi bı miktar haşla yada pişir dedi dokror. O şekilde denemeye çalışıyorum azalıyor ama yine oluyor.
Eminesendur Yürüyüş haraket iyi geliyor sanki madensuyuda aynı sekilde ilk şişiriyor ama sonrasında rahatlatıyor