YYagmurr Kullanmadık ama epey araştırıp öyle karar verdik , evde denedik kalitesine diyecek bir şey yok zaten pratik ve hafif kolay kapanıyor ve yer kaplamıyor , Benim için önemli olan tek başımayken güvenli ve kolay bir araba olmasıydı , maxicosi cabriofix puset ile kullanacağız.