Bugün kontrolüm vardı şimdiye kadar bütün kontrollerim hep haftasıyla uyumlu şekildeydi en son 2 hafta önce gitmiştim yine herşeyi haftasıyla uyumluydu , bugün gittiğimde karın çevresi 3 hafta geriden geliyor dedi her hafta göreceğim seni artk dedi çok zayıf kalmış bebek dedi 😭😭😭 böyle bise başına gelen varmı 2 hafta önce normalken bugün nasıl 3 hafta geride çıkabilir 😭 ne yapacağım bilmiyorum çok üzüldüm