Ezon Kızlar dün şeker yüklemesi yapıldı tok 180 çıktı bugünde aç karna kan aldılar ve tekrar şekerli su içirdiler şimdi 1 saat aralıkla kan alıyorlar bu durumu yaşayanınız var mı bana bilgi verin
Nurcannnn Ezon bende aynı şeyı yaşadım bende gelebılık şekerı çıktı dıyete başLadım korkma kalıcı kalmasın dıye onlemını alırsan dıyete başlarsan çok ıyı olur🙏🙏
Nurcannnn Ezon ben şekerli su içtığımde 180 çıktı Ikıncı ıctıgımde 170 çıktı aç 70 çıktı. Gebelık şekerı çıktı:((( ama dıkkat edıyorum şuan suan hersey yolunda 2 ayım kaldı doğuma sende içini ferah tut ıkınızın sağlığı ıcın🙏🙏
Nurcannnn Ezon şuan hersey yolunda bır sıkıntı yok ama dıyetıme devam edıyorum bugün doktorumda Soyledı dıyete deVam dedı🙏