eomeoni İsimleri neye dikkat ederek seçiyorsunuz:) ne zmn isim düşünmeye başlamalıyız ve doğumdan sonra isimsiz işlem yapmak için ne kadar süremiz var bilgi verir misiniZ
Bircanderin Cevaplar yine yari yariya kaldi valla isim konusu dogurmaktan zor bence 😂😂 cevap veren butun guzel anneler Tesekkur ederim hepinize 💓💓💓
simaymasalim Kıvanç çok estetik geliyor kulağa Aslan sanki iltifat edermiş gibi vay aslanım benim vaay der gibi geldi ama inşallah en hayırlısı olur izniyle yaşasın 😍
Bircanderin simaymasalim esim de birgun Kivanc diyor birgun Aslan artik karar verse de Kurtulsak su isim kararsizligindan valla bunaldim
kardelenoez01 Bircanderin Biz eşimle anlaşmıştık kız olursa ben erkek olursa sen ismini koyacaksın diye erkek oldu eşimde çok kararsız bir insandır en sonunda birlikte FERMAN ismine karar verdik 🥰 Kız olsaydı Eftelya olacaktı ❤️
Bircanderin kardelenoez01 keske bende oyle bir Anlasma yapsaydim ama yapmadim ortak karar vermek de o kadar zormus ki 😬😬 sizinde ismiyle yasasin insallah
simaymasalim Bircanderin biz daha evlenmeden ortak karar vermiştik kız olursa Simay Buğlem erkek olursa Miraç Eymen 🥰